שנה הלכה שנה באה

 img_2477

 

שנה חדשה בפתח. ומעבר לימים המתארכים ומתקררים, והסתיו שבאוויר, הרוחות שמנשבות באמת הן רוחות של התחלה חדשה.

לקראת השנה החדשה, אני קודם כל מזמינה אותך להתבוננות על השנה החולפת.

התבוננות בשנה החולפת

מה התממש ? מה הוגשם ? לפעמים אנחנו כל כך טרודים ועסוקים במרוץ קדימה, ובמטלות השוטפות של היומיום, שלרוב איננו מתפנים להתבונן ולראות מה מימשנו.

ולכן בעיניי, חשוב שנתבונן בתחילת שנה ולקראת יצירתה של שנה חדשה בדברים שמימשנו בשנה החולפת. התבוננות ביש ולא באין.

מהתבוננות שלי בשנה החולפת, אני מוקירת תודה על דברים נפלאים שהתרחשו בה. ברמה האישית, חגגתי יום הולדת שישים. חגגתי במסיבות של משפחה וחברים טובים, נסעתי עם אהובי לחגוג בפריז, ומעבר לזה – גיליתי שזה גיל נפלא. גיל של שמחה והגשמה. וזה עלה גם בערבים עם חברי ילדות, בני שישים אף הם, שהיה לי חלק בהפקתם, אירועים נפלאים, מלאי חוכמה, התרגשות  וסיפורי חיים.

פיתוח מנהלים

ליוויתי השנה מנהלים רבים, שיצרו פריצות דרך ניהוליות משמעותיות. זה מכתב שכתב לי נעם בן מאיר, מנהל איכות, באליין טכנולוגיות, בעקבות התהליך שעבר :

לאורית היקרה

ברצוני להודות לך על התהליך הפורה ומלמד שעברתי איתך השנה.

במהלך התהליך למדתי להתבונן במקומות שהיו לי לא ברורים  וקבלתי כלים ממך שעזרו לי לראות את אזורי ה"צל" שלי .

בתחילת התהליך הייתי סקפטי אבל עם אנרגיות ומקצועיות שלך למדתי לראות את צעד הגדילה הבא שלי.

נהניתי מאוד מהתהליך ובעיקר מתוצאה שנחלקה לשניים :

יכולת שלי להבין את מצב הנתון ולקבל אותו .

זיהוי נקודות שבהם אני יכול לשנות את עצמי לקבלת תוצאות מהירות בפחות מאמץ.

ואני מקווה שהרבה יזכו לחוות חוויה המפרה הזאת כמוני.

בהוקרה

נעם בן מאיר

Sr SQA manager, ALIGNTECH

תמיד, מרגשת אותי העובדה שאני זוכה לגעת בחיים של אנשים נפלאים, ולעשות הבדל בחייהם. זו זכות גדולה עבורי, והיא מרגשת אותי בכל יום מחדש. להיות יום יום במרחב של עשיית טוב, של הזכות הגדולה לחולל טרנספורמציה – זו חוויה נפלאה.

מרגש לראות איך אנשים מגיעים אליי ואיך הם יוצאים. כמה החלטות אמיצות התקבלו בחדר האימון שלי, איזה תהליכים משמעותיים של צמיחה והתפתחות אישית נחוו כאן.

מיתוג חדש 

בשנה החולפת יצרתי לעצמי גם מיתוג חדש : בחרתי לוגו שאני אוהבת מאוד, שמסמל עבורי צמיחה ושמחה, חנכתי אתר חדש, שעמלתי לא מעט על כתיבתו והתלבטתי רבות בעיצובו,  ואני בהחלט שבעת רצון מהתוצאה הסופית. פתחתי גם דף עסקי בפייסבוק, ואני כותבת בהתמדה בלוג שמביא סיפורים מחדר האימון ומעולם התוכן שבו אני עוסקת.

בשנה הבאה…

מייד אחרי החגים אני חוזרת להנחות סידרה של סדנאות העצמה לנשים העובדות בבית חולים וולפסון בחולון. מדובר בתוכנית שפיתחתי, שנקראת "לגלות את העוצמה שבי", ושאותה הנחיתי עד כה למאות נשים במגזר הציבורי. 20 נשים מדהימות, מעובדות בי"ח וולפסון, כבר השתתפו בסדנה כזו בעבר, והפיקו ערך רב לחייהן, וכך נוצר ביקוש לסדנה נוספת, לנשים אחרות,, שאני כבר נרגשת לפגוש אותן.

אז שנה חדשה היא נקודה בזמן,  שבה אנשים עושים חשבון נפש, ומבקשים ליצור שינוי או מפנה בחייהם.

זה בדיוק הזמן שבו אנשים מרגישים צורך עז לקבל החלטות ולצאת לדרך חדשה.

כדי ליצור שינוי, ולפעול למען השגת מטרות חדשות ולמימושן בשנה הקרובה, הדבר הראשון שיש לעשות הוא לקבל החלטה. בנקודה זו של קבלת החלטה רבים מתקשים, ומוצאים עצמם מדשדשים על פרשת דרכים. אנחנו חיים בתקופה של שינויים מואצים. לאנשים יש רתיעה לפעמים מתהליכים ארוכים, מאידך הדשדוש הזה במצב של חוסר החלטה, יוצר מועקה ותחושת חוסר אונים.

אימון ממוקד לקבלת החלטות

לשם כך במיוחד פיתחתי לאחרונה תוכנית ייעודית: אימון ממוקד לקבלת החלטה חשובה. ב – 3 פגישות בלבד אנשים מקבלים בהירות ומגיעים להחלטה בתחום שהוא משמעותי עבורם. החלטות דרמטיות נלקחות בדרך מהנה, והבהירות יוצרת הקלה ושמחה, שמתוכה אפשר לנוע בזרימה אל עבר אופק חדש.

כמוכם, גם אני, מתבוננות אחורה בסיפוק, וקדימה בתחושת שמחה ואופטימיות.

מודה לכל אחד ואחת מכם, שאפשרתם לי לגעת בחייכם. הסיפורים שלכם, החיים שלכם, שמורים איתי. אני זוכרת הכל, ומודה על הכל. תודה שאתם סומכים עליי, ומאפשרים לי ליצור מרחב שמצמיח אתכם.

שתהיה שנה טובה ומתוקה, שנה של בריאות והגשמה, של אהבה ושל שמחה.

ממני, אורית

 

 

 

 

פוסטים נוספים

השארו מעודכנים

הרשמו לרשימת התפוצה

רוצה לקבל את הפוסטים שלי בוואטסאפ?

כתבי לי ואשלח גם לך

בואו לעקוב אחרי הסטורי שלי באינטגרם שם אני חוגגת את החיים בלייב

חוגגת את החיים ומשתפת מידי שבוע בפייסבוק האישי שלי

מוזמנות להצטרף לקבוצה של חוגגגות את החיים עם אורית פרי בפייסבוק

דילוג לתוכן