איך להצליח בכל פגישה ? – אני מגלה את כל הסודות

 

האם אפשר להצליח בכל פגישה ? – בהחלט. על ידי התכוננות מתאימה. לא מה שחשבתם. אלא יותר התכוננות מנטלית. ובעיקר התכווננות או כוונון אישי. תיכף זה יתבהר.

עם הכלי הזה של הכנה לפגישות אני עובדת שנים רבות. גם מתכוננת בעצמי לקראת פגישות ושיחות שחשובות לי, וגם הכנתי כבר מאות אנשים – גברים ונשים לקראת פגישות חשובות בחייהם, או לקראת אירועים שחשוב להן ולהם להצליח בהם.

מי רוצה להצליח בפגישות ? 

מי לא ? מי שעושים בכלי הזה שימוש מוצלח הם החל ממנהלים ומנהלות שאני מלווה, בארגונים, במגזר הציבורי והחינוכי,  דרך בעלי ובעלות עסקים, נשים מהזירה הפוליטית שהכנתי לקראת אירועים שהיו חשובים להן, וכלה בגברים ונשים פרטיות שהכנתי לקראת פגישות או שיחות חשובות בחייהן. הכנתי אפילו כלות לקראת יום כלולותיהן.

באילו פגישות מדובר ? 

הנושאים של הפגישות שמתאים להתכונן לקראתן הם כל נושא שחשוב לך. ממש כל נושא. בין אם אנחנו יזמנו את השיחה או הפגישה ובין אם מישהו אחר יזם אותה.

לפעמים ברור לנו מראש שזו עומדת להיות פגישה או שיחה הרת גורל עבורנו. לדוגמא: הרצאה חשובה, ראיון עבודה, הנחיה, מצגת, או משפט. לעיתים מדובר במשהו שאני עושה בפעם הראשונה ואני מטבע הדברים נרגשת לקראת, ולעיתים אלה נושאים שאני מורגלת בהם, אבל משהו בסיטואציה מלחיץ אותי הפעם. אני ממש לחוצה להשיג את המישרה הזו, או שהלקוח הספציפי הזה גורם לי לחוש אי נוחות מולו.

גם בתחום האישי 

ולפעמים הנושא בכלל לא נראה לנו מלכתחילה חשוב, אבל בפועל הוא מעיק עלינו, או גוזל מאיתנו אנרגיות. למשל, במקרים של מערכת יחסים שהשתבשה. עם חברה או מישהו מהמשפחה. משהו שאנחנו מחליטות שדי לטאטא ולהתעלם, ואנחנו רוצות לאוורר ולפתוח שם שיחה. כי המטרה שלנו היא לחיות במיטבנו. במלוא האנרגיות שלנו.

וכל שיחה לא פתורה  – מפחיתה מהאנרגיות שלנו.

כולנו מתכוננות לפגישות חשובות – אז מה החידוש כאן ?

העניין הוא שלפגישות חשובות אנחנו רגילות ורגילים להתכונן. להתכונן למה נגיד, מה נעשה, אנחנו מכינות את המצגת, לפעמים מכינות מראש תשובות ונקודות לשיחה ונותנות את דעתנו מראש אפילו למה נלבש (נשים בכל אופן). אבל אני מדברת על הכנה מסוג אחר.

DOING  לעומת BEING

כי ההתכוננות שלנו על פי רוב תהיה ברמה של העשיה – מה עליי לעשות כדי להצליח. איך לשפר את המצגת שלי, מה עליי להגיד, מה כדאי שלא אגיד, מה אבחר ללבוש וכדומה. בעוד מה שקובע את התוצאות בחיים שלנו היא התשובה לשאלה מי עליי להיות כדי להצליח. מי אהיה בפגישה? ברור שחשוב מה אגיד בפגישה, אבל יותר חשוב מי אהיה. האם אהיה אמיצה ? מעוררת השראה ? סבלנית ? מקשיבה ? – אלו דוגמאות להוויות שאני יכולה לבחור והן אלה שיקבעו בפועל את תוצאות הארוע או אם אצליח בפגישה.

הכוונון האישי שאנחנו רוצות לעשות כהכנה לפגישה הוא כוונון של התודעה וההוויה שלנו. DOING  לעומת BEING !

בריאת מציאות

הכנה לפגישה היא תודעה שיוצרת מציאות – אנחנו יוצרים בתודעה שלנו את המציאות של הפגישה. כדי שנוכל באמת לברוא מציאות שלמה, כדאי שנתבונן בכל ההיבטים, בכל האנרגיות שעומדות לרשותנו. בכוחות של הרצונות, הרגשות, המחשבות והביצועים שלנו. וזה מה שאנחנו עושים בהכנה לפגישה.

אז מה קרה בפודקאסט השווה "שפכטל" ?

לאחרונה הוזמנתי על ידי חברותיי מיטל אשכנזי פומרנץ וקרן בר להתארח בפודקאסט המקסים שלהן "שפכטל". מיטל וקרן הן אדריכליות מחוננות ושלושתנו בלוגריות וחברות בנבחרת הבלוגריות של מועצת נשים כפר סבא.

הפודקאסט של המהממות האלה פונה לעוסקות ולמתעניינות בעולם העיצוב ולעצמאיות בכלל, והיה נפלא להתראיין ולשוחח איתן על הנושא של הכנה לפגישות, שמתאים לכולן – עצמאיות,מנהלות, שכירות, וגם למי שכבר פרשו מעולם העבודה. וכמובן גם לגברים.

אני באמת מאמינה שכל מי שתאזין או יאזין – ייצאו עם ערך רב. בלי קשר לנושא העיסוק או תוכן הפגישות. בקיצור – אני ממש ממליצה לך להיכנס ולהקשיב. זה הקישור לפודקאסט במלואו – לפרק שבו התארחתי.

אבל שנייה לפני שאתם נכנסים : כדי להפיק את הערך הרב ביותר מהאזנה לפודקאסט, כדאי לחשוב על פגישה או שיחה קונקרטית בחיים שלך, או משהו משמעותי שאת עומדת לקראתו ולהקשיב דרך הפריזמה הזו, האישית שלך. כנסו ותהנו. 

ועכשו אם ברצונך ליישם את הכלי הזה, ולהתכונן ממש, את מוזמנת להיעזר בדף העבודה שיצרתי במיוחד עבורך. מתנה בעלת ערך ממני, דף עבודה שמפרט באופן מובנה את התהליך של הכוונון האישי של התודעה ושל ההוויה שלך לקראת הפגישה. כן, ממש מומלץ לעשות אותו בכתב.

אם נרשמת בעבר לבלוג שלי, קיבלת במייל את דף ההכנה הייעודי. אם במקרה לא – מזמינה אותך להשאיר כאן את המייל שלך ואשלח לך אותו מייד.

אשמח לשמוע תגובות, שיתופים והצלחות.

חשוב לי שתדעו 

לאור שאלות שנשאלתי, חשוב לי להבהיר, שאני מקיימת פגישות הכנה כאלה גם לקהל הרחב. כלומר לנשים פרטיות או גברים פרטיים שאינם אנשי ארגונים או בעלות עסקים ושלא נמנים על לקוחותיי הקבועים. אז אמנם יש לכן כאן את כל הכלים להתכונן – האזנה לפודקאסט ודף שאלות הכנה, אבל אם בא לכם להתנסות איתי – תרוויחו למידה עמוקה של הכלי ואחר כך תוכלו להמשיך ליישם בעצמכן. לפעמים נדרשות שתי פגישות – אחת להיכרות ורקע והשנייה – הפגישה הייעודית של הכנה לפגישה. כדאי ליצור קשר מבעוד מועד, על מנת שנוכל לתאם זאת כך ששיחת ההכנה תהיה כ 48 שעות לפני הפגישה עצמה.

הרצאה בקרוב  – 30.4.19 

במועדון נשות העסקים השווה של מועצת נשים כפר סבא תתקיים הרצאה שלי "איך להצליח בכל פגישה" בדיוק על הנושא הזה. אז למי שהיא יזמית או בעלת עסק מכפר סבא והסביבה ועוד לא חברה במועדון הנהדר הזה  – ממש מומלץ בהזדמנות זו להצטרף. ולכל חברות המועדון השוות – אני עוד אזכיר לכן להגיע. זה קורה ב 30.4.19, ממש אחרי פסח. הזמנה – בקרוב.

בהצלחה ! 

מאחלת לך הצלחה רבה בכל הפגישות והשיחות המתוכננות, בכל מה שיצעיד אותך קדימה, להיות במלוא העוצמה שלך.

אז איך להצליח בכל פגישה?

האזינו לפרק בפודקאסט ״שפכטל״, בו התארחתי

הורידו את דף ההכנה הייעודי

את הפוסטים שלי אני שולחת גם בווטסאפ, רוצים לקבל עדכון לווטסאפ שלכם על הפוסט הבא? שלחו לי הודעה ואשלח בשמחה.

פוסטים נוספים

השארו מעודכנים

הרשמו לרשימת התפוצה

רוצה לקבל את הפוסטים שלי בוואטסאפ?

כתבי לי ואשלח גם לך

בואו לעקוב אחרי הסטורי שלי באינטגרם שם אני חוגגת את החיים בלייב

חוגגת את החיים ומשתפת מידי שבוע בפייסבוק האישי שלי

מוזמנות להצטרף לקבוצה של חוגגגות את החיים עם אורית פרי בפייסבוק

דילוג לתוכן