אימון אישי – סוד הקסם

 4126

השבוע ישבה אצלי אישה יקרה, מתאמנת שסיימה תהליך אימון אישי באמת מרגש. מסע אישי שלפעמים היה דומה לנסיעה ברכבת הרים, מלא טלטלות, עליות, מורדות תלולים ומפחידים. היא נהגה במסע הזה מתוך אומץ, והמון מחויבות אישית להתפתחות ולצמיחה עצמית. והיא עשתה זאת ביג טיים ! הדרך שהיא עשתה באמת ריגשה אותי, וכמו תמיד זה הנכיח עבורי שוב את העובדה, שאני פשוט אוהבת כל כך את העיסוק שלי. כל כך מוקירת תודה על הזכות הזו, הלא מובנת מאליה, לעשות הבדל בחיים של אנשים.

הרבה דברים נפלאים היא אמרה לי, בשיחת ההשלמה, שיחה מדהימה שהייתה לנו, שהייתה באמת אקורד סיום נהדר שמתאים לדרך מפוארת ורבת הישגים. בין השאר היא סיפרה לי שהיא רוצה ללכת ללמוד אימון אישי בעצמה.
"מאז שחוויתי מה שחוויתי, אני רוצה שכמה שיותר אנשים יתחברו למקום הזה. ואני עושה את זה כל הזמן. אני מחברת אנשים לחיוביות בחיים שלהם".

נזכרתי שזה בדיוק מה שאמר לי, במילים אחרות אמנם, איש יקר אחר, מנהל בחברת הייטק שנשלח לעשר שיחות אימון מטעם הארגון שלו, כחלק מתוכנית פיתוח מנהלים, ובהפניית המרכז לקידום תהליכי חיים. גם הוא שוקל ללכת ללמוד אימון אישי !
ואז נזכרתי בעוד איש מדהים שאני מאוד אוהבת ( כן, התברכתי באנשים יקרים ומדהימים בין המתאמנים שלי , כנראה אני ממגנטת אליי את האנשים האלה, ואני אוהבת אותם ומעריכה אותם כל כך ). גם האיש הזה הוא מנהל, בחברת הייטק אחרת, וגם אותו שלח הארגון שלו לעשר פגישות , בהן יצר תוצאות יוצאות דופן. זה היה לפני למעלה משנה אמנם, אבל אנחנו שומרים על קשר בפייסבוק, במיילים, בוואטסאפ. וכך התעדכנתי ממנו, שכמה חודשים לאחר שסיים את תהליך האימון המדהים שלו, גם הוא פנה ללמוד אימון אישי !

כמה זה לא מפתיע, חשבתי לעצמי. הרי יש באימון האישי קסם שקורה. פשוט קסם.
ואני כמאמנת ? – בלי להצטנע, יודעת את מקומי ולא ממעיטה מערכי. מאמינה בהחלט שאני יוצרת את המרחב. והמתאמן – צומח בתוך המרחב המופלא הזה.
כשאנשים מתמסרים לתהליך הזה באמת – משהו מתרחש שם. צמיחה אישית אמיתית. וזה נוגע. מדויק. מרגש.
וזה הקסם שבו הם רוצים להמשיך לגעת. ללמוד איך לחולל טרנספורמציה, איך לעשות הבדל בעולם.
וזה בדיוק החסד, זו הזכות הגדולה שעליה המתאמנים שלי מוקירים תודה.
וגם אני, יום יום.

 

 

 

 

 

 

פוסטים נוספים

השארו מעודכנים

הרשמו לרשימת התפוצה

רוצה לקבל את הפוסטים שלי בוואטסאפ?

כתבי לי ואשלח גם לך

בואו לעקוב אחרי הסטורי שלי באינטגרם שם אני חוגגת את החיים בלייב

חוגגת את החיים ומשתפת מידי שבוע בפייסבוק האישי שלי

מוזמנות להצטרף לקבוצה של חוגגגות את החיים עם אורית פרי בפייסבוק

דילוג לתוכן