אז מה הסיפור האישי שלי ?

פסיכולוגיה חיובית מדע האושר

 פסיכולוגיה חיובית מדע האושר

רבים שואלים אותי איך הגעתי בעצם לתחום של אימון אישי, הרבה לפני שהוא נהיה טרנד.

אז איך הכל התחיל ? 

לפני שגיליתי את האימון עסקתי בהוראת אמנות, הקמתי וניהלתי עסק, והחל מהימים הראשונים של הקמת ערוץ 2, עסקתי בעריכת תוכן בטלוויזיה של סדרות דוקומנטריות ותוכניות טלוויזיה מובילות. מה שהוביל אותי תמיד מתחום לתחום, היה שאיפה בלתי מתפשרת להגשמה ולמימוש עצמי.

לתחום האימון האישי, הקואצ'ינג, התוודעתי במסגרת הפורום והתוכניות של החברה הבינלאומית landmark-education. המפגש הזה שינה את חיי. מרגע שהכרתי את תחום האימון, ונגעתי באפשרות המרגשת של לחולל טרנספורמציה, לעשות הבדל בחיים של אנשים, היה לי ברור, שיום אחד העשייה הזו תהפוך למרכז חיי.

במקביל לעבודה שלי בטלוויזיה, באותה תקופה, התחלתי לאמן במסגרת תוכנית ביטוי עצמי ומנהיגות של חברת לנדמרק, ובהמשך אימנתי את המאמנים באותה תוכנית. ניסים התחילו לקרות במרחב שלי. זה היה בשנת 96 – לפני עשרים שנה. וכידוע, הזמן רץ כשנהנים.

השלמתי את "המסלול לחיים" בלנדמרק, והמשכתי לתוכנית הנחיה ומנהיגות. יצרתי כמה פרויקטים מרגשים מאוד, ובמקביל המשכתי במסלול חיי השגרתי אך המספק, עבדתי, כאמור, כעורכת תוכן בטלוויזיה, תחום שהיה עבורי מלא אתגרים והצלחות, אבל איפה שהוא בחלק האחורי של הראש ידעתי, שיום אחד האימון האישי יהפוך למרכז חיי.

זה קרה בשנת 2004, כשהפכתי לראשונה לסבתא.

כשנולד יהונתן, נכדי הבכור, עסקתי רבות בשאלה של מהות הסבתאות שלי.

לקראת הלידה, כמה שבועות לפני שיהונתן נולד, טסתי ללונדון, שם גרה בתי באותה עת. אני זוכרת שכבר במהלך הטיסה, התבוננתי בשאלה של מהות הסבתאות עבורי. האימהות שלי מאוד הגדירה אותי, הצמיחה אותי, מילאה אותי, יצרה אותי כמי שאני. ידעתי שהסבתאות תהיה משהו שונה, ולא הרחבה של האימהות שלי.

בין ההתרגשויות שסביב הלידה, במהלך שבועות השהות שלי לצד בתי בלונדון, בתוך העשייה הרבה והנפלאה שסביב תינוק חדש, המשכתי לחקור את המשמעות של הפרק החדש הזה בחיי.

חשבתי לעצמי שבשלב זה של חיי, אילו הייתי במעגל האינדיאני, לא הייתי יושבת עם האמהות והילדים, אלא עם הנשים הזקנות החכמות של השבט 

התובנה הזו שעשעה אותי, ( הייתי אז בת 49 …), ריגשה אותי, ובעיקר חיברה אותי לידיעה שעכשו הוא הזמן להשפיע ולעשות הבדל.

ואכן, הדבר הראשון שעשיתי כשחזרתי לארץ, היה להירשם לבית ספר לאימון, על מנת להתמקצע בתחום ולהפוך אותו למרכז חיי.

הייתה לי הזכות ללמוד במסגרת ביה"ס להוויה, הקשבה וטרנספורמציה של חברת emotion בניהולה של נטאלי בן דוד, האישה והאגדה, אותה הכרתי עוד כשעבדה בחברת לנדמרק, המרחב הראשון שחוויתי של טרנספורמציה. הגישה הייחודית של נטאלי לאימון ולחיים בכלל, תאמה והעשירה את הנתיב של למידה ועבודה רוחנית, שבו צעדתי זה מכבר, וכל השאר היסטוריה…

על הבחירה הזו שלי לעסוק בטרנספורמציה, להשפיע ולעשות הבדל בחיים של אנשים, אני מברכת ומוקירת תודה בכל יום, בכל רגע.

 

 

 

 

 

 

 

פוסטים נוספים

השארו מעודכנים

הרשמו לרשימת התפוצה

רוצה לקבל את הפוסטים שלי בוואטסאפ?

כתבי לי ואשלח גם לך

בואו לעקוב אחרי הסטורי שלי באינטגרם שם אני חוגגת את החיים בלייב

חוגגת את החיים ומשתפת מידי שבוע בפייסבוק האישי שלי

מוזמנות להצטרף לקבוצה של חוגגגות את החיים עם אורית פרי בפייסבוק

דילוג לתוכן